onsdag 15 februari 2012

På banan igen...


Äntligen kan jag logga in på min blogg igen! Lösenordet var glömt och begravet så långt ner i min mentala papperskorg att det var stört omöjligt att fiska upp det. Mejlen som det nya skickades till har inte använts på 10 år. Så döm om min förvåning när jag plötsligt kom på hur jag skulle logga in på DET kontot! Då droppade lösenordshjälpen in och vips hade jag tillgång till Ronja & Nystanet efter mer än tre års stiltje sedan jag skrev mitt senaste inlägg. Tack till er som stannat kvar och väntat på en uppföljning. Här kommer den ;) ...

Tavlan ovan är en Rubani och symboliserar för mig en ny era. Den hänger i min hall och påminner mig varje dag om den välsignelse som lilla Kito, min basenji, är i mitt liv. Han och hans mor anlände i början av juni 2011. Konstigt att jag kunde leva utan dem innan och samtidigt vara glad! Nu är de min största källa till vardaglig glädje och ger mig dagsdosen av lek och bus många gånger om.

Grattis till alla hundägare! Ni lever ett hälsosammare och längre liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar